O zdravju na krožniku

Šitake so, če povzamem po prebranem, ena zdrava in dobra reč. Koliko so zdrave, ne morem sodit, da pa so  izredno dobre, to lahko z gotovostjo trdim. Viva piše takole o njih: članek.


Gobe imam resnično rada. Vse po vrsti, od surovih do vloženih. Z vlaganjem se sicer ne ubadam več, tudi z nabiranjem sem bolj tako-tako, jih pa toliko raje pripravim in pojem. Ko zmanjka posušenih in tistih iz zamrzovalnika, običajno kupim šampinjone ali bukove ostrigarje, tokrat sem vzela šitake.

Rabila sem jih samo kot prilogo, zato so narejene na sila preprost način. Saj veste, kar je enostavno, je običajno najbolj dobro.

Šitake v papirju
šitake
groba morska sol
poper
oljčno olje
šetraj

Tavelike gobe sem prepolovila, manjše sem pustila kar cele. Dala sem jih na peki papir, jih posolila, poprala, pokapljala z oljčnim oljem in jim privoščila še dva ščepa posušenega šetraja

Peki papir sem (s pomočjo) “zašila” z leseno palčko, da je nastal žakeljček. Tega sem položila v stekleno nepregorno posodo in poslala v pečico. Segreto na 200 stopinj, za slabih 15 minut.

Šitake sem kar v papirju dala na mizo. Tako pripravljene so primerne tudi za k testeninam, kakšnim skutinim cmokom, polenti, krompirju na sto in en način. Zelo aromatične, zelo okusne!


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s